Als ‘boutique’ bureau selecteert The Branding Boutique strategisch de juiste route en combinatie van tools om uw merk te activeren en te verheffen – lokaal en wereldwijd. Wij zijn de nieuwe strategische architecten.

Contact

Margreet van den Heuvel
+31 6 204 86 86 3

Edwin Schoon
+31 6 524 82 16 3

Services

Bij branding gaat het niet alleen om kleurenschema's en afbeeldingen. Krachtige concepten beginnen met doeltreffende strategieën en gedegen onderzoek om uw merk te verbinden met de behoeften, emoties en omgeving van uw doelgroep.

De brug tussen strategie en tactiek, van het verzamelen van feiten tot het maken van tekst en afbeeldingen. Als u authentiek bent, heeft uw merk geen concurrentie.

De extra handen en hersens om projecten en campagnes tot een goed einde te brengen. Direct advies en projectondersteuning helpen u navigeren door het complexe en voortdurend veranderende online en offline landschap.

We identificeren en vertalen uw doelstellingen in passende communicatie en praktische implementatie en ontwikkelen een samenhangend marketingplan om de vastgestelde doelen en doelstellingen effectief te bereiken.

Schrijven, redigeren, plaatsen, bijwerken en creëren van de inhoud. De taal waarin u uw toehoorders aanspreekt en een boodschap overbrengt, is immers cruciaal voor de respons die wordt gegeven.

Reclame, marketing, webontwikkeling, online, offline en public relations zijn enkele van de tools die we gebruiken om onze creativiteit te uiten en ervoor te zorgen dat uw boodschap de beoogde doelgroep bereikt.

Uw merk laten opvallen

U heeft een boodschap om te delen, wil verandering bewerkstelligen, wil echte merkbetrokkenheid. Als strategische architecten begrijpen we dat u een partner nodig heeft die zorgt voor een samenhangend, compleet en effectief marketing- en communicatieplan en dit kan uitvoeren met een toegewijd en gefocust team met de juiste combinatie van vaardigheden en expertise.
The Branding Boutique deelt uw waarden en doelen. Als klein bureau kunnen we u helpen bij het nemen van beslissingen waarvan we weten dat deze goed zijn voor u op de lange termijn. We willen u helpen verstandig en strategisch te investeren in uw marketing, uw merk en uw bedrijf.
U bent niet onze klant. Wij zijn uw partner.

Authenticity as an Art

Authenticiteit is niet alleen een van de nieuwste modewoorden die in de marketingwereld circuleren. Authentiek betekent “van onbetwiste oorsprong en geen kopie; authentiek`` en in marketing verandert de betekenis van deze term niet. Voor The Branding Boutique is authentieke marketing iets dat diep geworteld moet zijn in elke marketingstrategie en bedrijf als je een sterk merk wilt opbouwen. De nieuwe autoriteit is authenticiteit en voor ons is authenticiteit een kunst: als je authentiek bent, heb je geen concurrentie!

Authenticiteit is een kunst

Authenticiteit is niet alleen een van de nieuwste modewoorden die in de marketingwereld circuleren. Authentiek betekent “van onbetwiste oorsprong en geen kopie; authentiek`` en in marketing verandert deze term de betekenis niet. Voor The Branding Boutique is authentieke marketing iets dat diep geworteld moet zijn in elke marketingstrategie en bedrijf als je een sterk merk wilt opbouwen. De nieuwe autoriteit is authenticiteit en voor ons is authenticiteit een kunst: als je authentiek bent, heb je geen concurrentie! For The Branding Boutique authentic marketing is something that should be deep rooted in any marketing strategy and business if you want to build a strong brand. The new authority is authenticity and to us authenticity is an art: if you are authentic you have no competition!

Uw merk is uniek en persoonlijk

Een handtekening die uw bedrijf vertegenwoordigt naar uw klanten, concurrenten, leveranciers en zakelijke relaties.

Uw merk vertegenwoordigt een bevestiging aan de wereld buiten de kantoormuren dat u levert wat u predikt. Een benchmark waartegen u wordt gemeten. Ongeacht of het van consument tot bedrijf of van bedrijf tot bedrijf gaat, uw klanten verwachten zinvolle en authentieke ervaringen, ongeacht hoe ze met u in contact komen.

Als strategische architecten ondersteunen wij u bij het verbeteren van de zakelijke capaciteiten van uw bedrijf in lijn met de bedrijfsstrategie en dragen wij bij aan die strategie en plannen.

Werken vanuit inzichten die nu relevant zijn

Een succesvol merk speelt constant in op veranderend gedrag en weet zich aan te passen aan een nieuw tijdperk. Wat gebeurt er in de wereld? Welke waarden zijn tegenwoordig belangrijk? Wat houdt mensen bezig? Deze vragen geven inzichten die gebruikt kunnen worden om in een vroeg stadium veranderend consumentengedrag te signaleren. Dit maakt merken wendbaar en maakt merkstrategieën duurzaam.

Werken vanuit inzichten die
nu relevant zijn

Een succesvol merk speelt constant in op veranderend gedrag en weet zich aan te passen aan een nieuw tijdperk. Wat gebeurt er in de wereld? Welke waarden zijn tegenwoordig belangrijk? Wat houdt mensen bezig? Deze vragen geven inzichten die gebruikt kunnen worden om in een vroeg stadium veranderend consumentengedrag te signaleren. Dit maakt merken wendbaar en maakt merkstrategieën duurzaam.

Het moderne bureau: tactisch en transparant

De verschuiving naar op analyse gebaseerde marketing en door technologie mogelijk gemaakte bedrijfsgroei heeft de aard van reclamebureaus veranderd. Vroeger probeerden bureaus alle disciplines samen te brengen in één huis. Maar het tijdperk van 'Mad Men' is voorbij.

Het nieuwe bureau is klein en wendbaar. Kostenbesparend met alle juiste kennis, expertise en middelen om de klus te klaren. The Branding Boutique is alles wat grote bureaus willen zijn. Wendbaar, open, eerlijk, “tactisch en transparant” werkend. Naast eenvoudige kostenbesparingen profiteren onze klanten ook van verschillende perspectieven, ervaringen en vaardigheden terwijl ze één aanspreekpunt behouden.

Great things in business are never done by one person. They're done by a team of people.

Steve Jobs
co-founder of Apple Inc.

Often asked how we get new ideas every time. By walking through the surf and getting salty hair and sandy toes.

Margreet van den Heuvel
Founder | Owner The Branding Boutique

A business has to be involving, it has to be fun, and it has to exercise your creative instincts.

Richard Branson
Founder of the Virgin Group, investor, author and philanthropist

Where the process is handled personally, pro-actively and full of passion without losing sight of the authenticity of the brand.

Margreet van den Heuvel
Founder | Owner The Branding Boutique

Wij bewaken uw koers